Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем в с автоматик 2.4?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем в с автоматик 2.4?

    Здравейте на всички!Нов съм във форума и имам алфа 166 2.4ЖТД 2005г. автоматик.Имам следния проблем когато колата е студена и я запаля след това дам на ДИРЕКТНА колата не иска да потегли или пък трябва да я исфорсирам до 3 4 хиляди оборота че да потегли ЛЕКО. След като дам на ПАРКИНГ и я оставя да загрее до към 70 градуса потегля без проблем.Масло ли тряба да се долива от къде и как се проверява?Ще съм ви много благодарен ако ми помогнете колеги.

  • #2
    Не знам дали е заради маслото.

    Може да провериш нивото посредством предвидената за тази цел пръчка. Отпред на кутията е, долу ниско около топлообменника. Малко е кофти достъпа, на мен ми беше по-лесно да я достигна на канал.
    На пръчката има белязки за нивото. Внимавай, има значение дали е топло, или студено! В двата случая нивото е различно и гледаш от съответната страна.
    Вредно е да караш както с недостатъчно, така и с повече от небходимото.
    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

    Comment


    • #3
      На загрята кола ли имаш предвид да видя нивото?

      Comment


      • #4
        Твърде вероятно е щеката да е от този тип:

        При всички положения температурата на маслото можеш да видиш само с диагностика.
        Ползва се зелен преходник за връзка с кутията.
        1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

        Comment


        • #5
          Маслото от къде се налива и на запалена кола ли да проверя щеката?

          Comment


          • #6
            На запалена
            1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

            Comment


            • #7
              И най добре да си я покарал и да е превключила всички предавки,и тогава да гледаш нивото.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Classicalfamaniac Покажи съобщение
                Твърде вероятно е щеката да е от този тип:

                При всички положения температурата на маслото можеш да видиш само с диагностика.
                Ползва се зелен преходник за връзка с кутията.
                Понеже съм забелязал, че и при двигателното масло има разлики в нивото, когато е топло/студено ... има ли такива щеки за моторното масло, които имат мерило и за двата случая?
                Now: 156 2.5 V6 24V
                Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                Comment


                • #9
                  Не съм срещал. Не мисля, че се налага.
                  При двигателя маслото се използва само за мазане и охлаждане, и не е толкова чувствителен към нивото, както кутията.
                  При повечето коли разликата от мин до макс е литър, за двигателя.
                  И с четири, и с пет литра, все си е добре.
                  При автомата, мисля, че между мин и макс е по-малка разликата, а нивото е много важно, защото освен за мазане и охлаждане, маслото се ползва за хидравлика.
                  В ДВГ сипваш малко под максимума, и не го мислиш.
                  Колегата с проблемния автомат, да не забрави, да ни сподели развръзката.
                  Интересно какъв точно е проблема.
                  1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Classicalfamaniac Покажи съобщение
                    Не съм срещал. Не мисля, че се налага.
                    При двигателя маслото се използва само за мазане и охлаждане, и не е толкова чувствителен към нивото, както кутията.
                    При повечето коли разликата от мин до макс е литър, за двигателя.
                    И с четири, и с пет литра, все си е добре.
                    При автомата, мисля, че между мин и макс е по-малка разликата, а нивото е много важно, защото освен за мазане и охлаждане, маслото се ползва за хидравлика.
                    В ДВГ сипваш малко под максимума, и не го мислиш.
                    Колегата с проблемния автомат, да не забрави, да ни сподели развръзката.
                    Интересно какъв точно е проблема.
                    Ясно,
                    Благодаря за отговора!
                    Now: 156 2.5 V6 24V
                    Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                    Comment


                    • #11
                      Колеги реших проблема.Пробката от която се цеди маслото е салзяла била е леко хлабава!! Налях масло и се оправи!!!

                      Comment

                      Working...
                      X