Здравейте на всички!Нов съм във форума и имам алфа 166 2.4ЖТД 2005г. автоматик.Имам следния проблем когато колата е студена и я запаля след това дам на ДИРЕКТНА колата не иска да потегли или пък трябва да я исфорсирам до 3 4 хиляди оборота че да потегли ЛЕКО. След като дам на ПАРКИНГ и я оставя да загрее до към 70 градуса потегля без проблем.Масло ли тряба да се долива от къде и как се проверява?Ще съм ви много благодарен ако ми помогнете колеги.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем в с автоматик 2.4?
Collapse
X
-
Не знам дали е заради маслото.
Може да провериш нивото посредством предвидената за тази цел пръчка. Отпред на кутията е, долу ниско около топлообменника. Малко е кофти достъпа, на мен ми беше по-лесно да я достигна на канал.
На пръчката има белязки за нивото. Внимавай, има значение дали е топло, или студено! В двата случая нивото е различно и гледаш от съответната страна.
Вредно е да караш както с недостатъчно, така и с повече от небходимото.166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer
-
Твърде вероятно е щеката да е от този тип:
При всички положения температурата на маслото можеш да видиш само с диагностика.
Ползва се зелен преходник за връзка с кутията.1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon
Comment
-
Първоначално публикувано от Classicalfamaniac Покажи съобщениеТвърде вероятно е щеката да е от този тип:
При всички положения температурата на маслото можеш да видиш само с диагностика.
Ползва се зелен преходник за връзка с кутията.Now: 156 2.5 V6 24V
Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.
Comment
-
Не съм срещал. Не мисля, че се налага.
При двигателя маслото се използва само за мазане и охлаждане, и не е толкова чувствителен към нивото, както кутията.
При повечето коли разликата от мин до макс е литър, за двигателя.
И с четири, и с пет литра, все си е добре.
При автомата, мисля, че между мин и макс е по-малка разликата, а нивото е много важно, защото освен за мазане и охлаждане, маслото се ползва за хидравлика.
В ДВГ сипваш малко под максимума, и не го мислиш.
Колегата с проблемния автомат, да не забрави, да ни сподели развръзката.
Интересно какъв точно е проблема.1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon
Comment
-
Първоначално публикувано от Classicalfamaniac Покажи съобщениеНе съм срещал. Не мисля, че се налага.
При двигателя маслото се използва само за мазане и охлаждане, и не е толкова чувствителен към нивото, както кутията.
При повечето коли разликата от мин до макс е литър, за двигателя.
И с четири, и с пет литра, все си е добре.
При автомата, мисля, че между мин и макс е по-малка разликата, а нивото е много важно, защото освен за мазане и охлаждане, маслото се ползва за хидравлика.
В ДВГ сипваш малко под максимума, и не го мислиш.
Колегата с проблемния автомат, да не забрави, да ни сподели развръзката.
Интересно какъв точно е проблема.
Благодаря за отговора!Now: 156 2.5 V6 24V
Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.
Comment
Comment